שירותים לרכב

 

שקיפות משתלמת.

דע את זכויותיך !

  •  בטרם תחילת העבודה תינתן הצעת מחיר ראשונית לביצוע העבודה.
  •  הצעת המחיר שתינתן בנויה על פי הנחיות היצרן והמלצות הצוות הטכני המקצועי של מרכז השירות כרמיאל מוטורס, לוחות האחזקה על פי הנחיות היצרן מצויים אצל יועצי השירות, ניתן לבקש מהם להדפיס זאת עבורך בכל עת .
  • במהלך הטיפול / תיקון נבדקים אלמנטים רבים כגון: בלמים, רצועות, בולמים, גומיות, נוזלים, אורות, לחץ אויר בצמיגים, ועוד...
  •  כאשר מסתמנת סטייה מהצעת המחיר הראשונית, קיימת חובת דיווח של יועץ השירות ללקוח/ה.
  •  חובתו ליצור קשר עם הלקוח/ה ולבקש את אישורו/ה לביצוע התיקון, האישור יכול להינתן גם טלפונית, יועץ השירות חייב להדפיס את הרחבת העבודה ולציין עליה בכתב ידו עם מי דיבר ובאיזו שעה ניתן האישור להרחבת העבודה.
  • כאשר מתבצע תיקון במסגרת אחריות, זכות הלקוח/ה לקבל העתק מכרטיס העבודה בגין העבודה שבוצעה, כולל הסברים מקיפים על העבודה שבוצעה גם עם החשבונית יוצאת על הגורם המשלם - היבואן.
  • הלקוח/ה זכאי/ת בכל עת לקבל הסבר ממצה בגין כל עבודה שבוצעה ברכב, ההסבר יהיה לשביעות רצון מלאה של הלקוח/ה .
  • בהחלפת מצברים, דרוש/י מיועץ השירות את כתב האחריות המקורי של יצרן המצברים.
  •  בתיקוני פחחות עם שמאי וגם בתיקוני הסדר דרוש/י מיועץ השירות, העתק של החשבונית שיצאה לגורם המשלם, חברת הביטוח, תוך ציון מי השמאי שבדק את רכבכם ופרטי ההתקשרות עימו.
  •  עבור חלקים מקוריים קיימת אחריות יצרן בת שנה עבור חלקים משומשים האחריות הינה לתקופה של 3 חודשים
  • בכל בעיה בנוגע לשירות ניתן לפנות ישירות למנהלים וליועצות השירות ישירות,
  • במרכז השירות כרמיאל מוטורס כולם יוצאים מרוצים.